Postów: 19 |
|
---|---|
Sonia2013 | Post #1 Ocena: 0 2018-11-06 07:48:34 (6 lat temu) |
Z nami od: 20-06-2013 Skąd: Liverpool |
Witam, proszę podpowiedzcie na jakiego dostawcę zmienić i czy od razu zmieniac dostawcę prądu również.
Mam EDF i jestem na kartach przedpłatowych. Gaz bardzo szybko się kończy. 10 f w pięć dni! To wydaje się b duzo. Piec jest nowy i nie grzałąm całe pięć dni, na noc wyłączam i w ciągu dnia też nie zawsze grzeje. Mieszkam w 3 sypialnianej szeregówce. Pięknie dziękuję za odpowiedzi. |
Richmond | Post #2 Ocena: 0 2018-11-06 08:49:39 (6 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Zmiana na standardowy licznik, powinna pomoc, ale landlord albo firma energetyczna moze miec z tym problem. Zalezy z jakiego powodu jest licznik przedplacony.
Poza tym nie ma jednoznacznej odpowiedzi na jaka firme powinnas zmienic. Musisz porownac stawki za kW gazu i oplaty przesyłowe -standing charge. Razem dadza Ci cene koncowa. Carpe diem.
|
ZlotaPerla | Post #3 Ocena: 0 2018-11-06 08:55:39 (6 lat temu) |
Konto usunięte |
Cytat: 2018-11-06 08:49:39, Richmond napisał(a): Poza tym nie ma jednoznacznej odpowiedzi na jaka firme powinnas zmienic. Musisz porownac stawki za kW gazu i oplaty przesyłowe -standing charge. Razem dadza Ci cene koncowa. Porównać na jakiejś porównywalce jak chociażby Money Supermarket - google ci powie gdzie porównywać ![]() |
Sonia2013 | Post #4 Ocena: 0 2018-11-06 09:17:12 (6 lat temu) |
Z nami od: 20-06-2013 Skąd: Liverpool |
Richmond, masz na mysli zmianę tylko licznika na standardowy bez zmiany dostawcy przynajmniej na początek ?
Nie wiem dlaczego jest przedpłacowy, mieszkam tu od wrzesnia. ZłotaPerla, dziękuję, porównam na Money Supermarket, myślałam, że to są sprawy oczywiste i ludzie sobie polecaja konkretnego dostawcę. |
ZlotaPerla | Post #5 Ocena: 0 2018-11-06 09:20:46 (6 lat temu) |
Konto usunięte |
Nie, każdy dom, czy nawet adres będzie inaczej wychodził.
Najlepiej najpierw wymienić licznik u swojego dostawcy, tak jak pisze Richmond, potem zmienić dostawcę - wszystko robisz online, teoretycznie nowy załatwia przeniesienie, ale zawsze spisuj liczniki i podaj do rozliczenia końcowego do starego. |
|
|
Sonia2013 | Post #6 Ocena: 0 2018-11-06 09:30:20 (6 lat temu) |
Z nami od: 20-06-2013 Skąd: Liverpool |
ZłotaPerla, bardzo Ci dziękuję za info. Zacznę od zmiany licznika.
![]() |
Monika1984 | Post #7 Ocena: 0 2018-11-06 11:51:30 (6 lat temu) |
Z nami od: 07-01-2017 Skąd: Kingston |
Nie jest to wcale takie proste. Juz od roku bujamy sie z british gas o zmiane licznika i nic. Pomimo,ze kupilismy nieruchomosc, mamy dobry credit score to ciagle slysze odmowe,prosze sprobowac za pol roku. Podejrzewam,ze poprzedni wlasciciele narobili sobie dlugow,bo dom nie byl wynajmowany, a z jakiegos powodu zmienili licznik. A cena energii na prepaid ponoc 20-30%wyzsza
[ Ostatnio edytowany przez: Monika1984 06-11-2018 11:52 ] |
terefereqq | Post #8 Ocena: 0 2018-11-06 11:58:24 (6 lat temu) |
Z nami od: 27-11-2012 Skąd: Bedford |
Niestety British jest fatalny, nie chcą negocjować, stawiają swoje warunki i naliczają dziwne kary, których sami nie potrafią wyjaśnić. Ponad 3 lata temu miałam z nimi doczynienia- masakra.Zrsztą nie tylko ja. Nie tylko british nie chce "oddawać" swoich klientów, moja koleżanka próbowała zmienić jakąś firmę na eS nie pamiętam nazwy i nie pozwolili więc wcale łatwo jest.
|
karjo1 | Post #9 Ocena: 0 2018-11-06 12:24:12 (6 lat temu) |
Z nami od: 01-06-2008 |
Nie ma takiej opcji, ze dostawca 'nie pozwala' klientowi zmienic firmy.
Takie sprawy zalatwia sie online, zglaszajac do wybranego, nowego dostawcy chec przejscia, podaje stan licznikowy w obu firmach i reszta jest zalatwiana miedzy tymi firmami. Klient dostaje rozliczenie i rachunek na zakonczenie wspolpracy. Jedyna opcja kosztowna jest zerwanie trwajacej umowy (zawartej na okreslony czas). |
terefereqq | Post #10 Ocena: 0 2018-11-06 14:50:27 (6 lat temu) |
Z nami od: 27-11-2012 Skąd: Bedford |
Cytat: 2018-11-06 12:24:12, karjo1 napisał(a): Nie ma takiej opcji, ze dostawca 'nie pozwala' klientowi zmienic firmy. Takie sprawy zalatwia sie online, zglaszajac do wybranego, nowego dostawcy chec przejscia, podaje stan licznikowy w obu firmach i reszta jest zalatwiana miedzy tymi firmami. Klient dostaje rozliczenie i rachunek na zakonczenie wspolpracy. Jedyna opcja kosztowna jest zerwanie trwajacej umowy (zawartej na okreslony czas). Powiedz to mojej koleżance ![]() |