MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Grafik 3D szuka pracy w UK - kilka pytań

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

MarcinM1

Post #1 Ocena: 0

2015-03-31 11:24:47 (10 lat temu)

MarcinM1

Mężczyzna

Z nami od: 26-03-2015

Cześć!

Moi Drodzy, piszę z prośbą o kilka rad. Jestem grafikiem komputerowym 3D z wykształcenia (licencjat) i szukam pracy w UK w zawodzie. Mam raczej skromne doświadczenie zawodowe (okres wykonywania zleceń na etat od agencji reklamowej, kilka wolontariatów, ze dwa inne płatne projekty). Kilka prac w portfolio, jakościowo myślę, że poprawne dla 1szej pracy na etat:) głównie małe wizualizacje albo inne grafiki, do gier mam za mało prac, żeby szukać. Język near native.

Obecnie jestem zatrudniony na etat, nie w zawodzie (praca biurowa, excel i raporty, trzeba za coś życ), niestety 3 miechy wypowiedzenia.

Zniechęcony PL (płace niższe dla grafika niż za robotę w excelu w korpo) zacząłem niedawno wysyłać CV gdzie popadnie na indeed.co.uk i do kilku firm, które znalazłem na google.

Mam kilka pytań:

- czy Polak ma szansę obecnie wbić się w ten rynek w UK?

- czy warto od razu startować na grafika 3D, czy lepiej znaleźć cokolwiek (np, u mnie jakby się dało praca biurowa) i szukać na miejscu? Jeśli tak - jest zapotrzebowanie na takich MS Officowych pracowników?

- Google jest moim głównym narzędziem, czy są może portale dla cudoziemców lub związane z podobną tematyką w UK?

Z góry dziękuję i pozdrawiam Rodaków na Wyspach:)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Rafael88

Post #2 Ocena: 0

2015-03-31 13:25:26 (10 lat temu)

Rafael88

Mężczyzna

Z nami od: 24-03-2015

Zerknij też na reed.co.uk
Myślę że warto też zostawić CV u rekruterów w branży 'creative'.