MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Licencjat w polsce - a kontynuacja w uK

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

antr4x

Post #1 Ocena: 0

2007-09-06 22:45 (18 lat temu)

antr4x

Z nami od: 12-08-2007

Witam !
Czy ktos moze wie jak wyglada proces kontynuacji studiow w UK ?
Skonczylem studia licencjacki w Polsce, a teraz chcialbym zrobic studia uzupelniajace w UK !
Za wszelkie informacje z gory dziekuje !

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

twilight

Post #2 Ocena: 0

2007-09-07 11:05 (18 lat temu)

twilight

Z nami od: 07-09-2007

Antr4x

Bylem w podobnej sytuacji. Skonczylem studia w Polsce usyskujac tytul inzyniera. Od wrzesnia jestem teraz studentem studiow magisterskich w UK. W mojej sytuacji kwestia rozpoczecia nowych studiow byla nastepujaca. Wybralem kierunek i uczelnie na ktorej chcialbym kontynuowac nauke. Na stronie uniwersytetu znalalem informacje jakie warunki musze spoelnic zyby rozpoczac studia, gdzie w moim przypadku bylo posiadanie B.Sc. a takze 6.0 z IELTS (mam nadzieje ze nie pomieszalem literek w skrocie). Z uczelni dostalem informacje ze musze rowniez dostarczyc razem z aplikacja wstepna nastepujace dokumenty:
* 2 referencje gdzie jedne od profesora z mojej bylem uczelni i druga z pracy jesli pracujesz a jesli nie to rowniez z uczelni
* dostarczyc dyplom z uczelnii w wersji angielskiej
* dostarczyc odpis z toku studiow z wykazem przedmiotow, wloscia godzin, ocen ktory rowniez zostal przetlumaczony na angielski
* certyfikat ze znajomosci angielskiego 6.0 z IELTS

Te wszytkie dokumenty zostaly dostarczone do uczelnii gdzie po kilku miesiacach otrzymalem list ze zostalem bezwarunkowo przyjety. Studia rozpoczynam w polowie wrzesnia.

Jesli masz jeszcze jakies pytania to pisz,a ja postaram sie odpowiedziec.

Pozdrawiam
Twilight

[ Ostatnio edytowany przez: twilight 07-09-2007 11:08 ]

Do góry stronyOffline