MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Niesłuszne chargowanie banku za direct debit

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Postów: 10

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Pasikonik

Post #1 Ocena: 0

2008-12-09 21:13:53 (16 lat temu)

Pasikonik

Posty: 80

Kobieta

Z nami od: 09-12-2008

Witajcie,
mam klopot, z ktorym nie moge sobie poradzic: moj kochajacy mnie bank (Nat-West) 5-krotnie naliczyl mi kare w wysokosci 38F za nieplacony Direct debit, ktorego de facto nie ustawialam (oplata mc za abonament ze Ska'ya), Sky upiera sie ze mieli moje dane (a otrzymali dane wspolmalzonka, z tym sammy nazwiskiem, ale innym nr konta) i sciagali 5 razy w ciagu 1,5 mc (co tez jest jakies niedorzeczne!!)nalezna oplate za abonament. Szok, ze bank nas nawet nie powiadomil , ze mamy jakies klopoty i kary z tym zwiazane,drugi szok: Sky nas nie powiadomil, ze nie moze sciagnac za abonament, jakas masakra administracyjna, tyle, ze nikt nie chce sie przyznac do winy, bank kaze zaplacic w tempie natychmiastowym, Sky pisze nedzne listy, ze nie mieli nigdy innego (prawilowego) nr konta.sytuacja patowa, mamy doool finansowy jak studnia, i dzieci na utrzymaniu..zreszta nie jest nasza wina, wiec dlaczego mamy pplacic?? poradzcie co mamy robic, pisanie listow i dzownienie nic nie pomaga...czy ktos mial podobne doswiadczenia?? prosze Was, pomozcie....:-[:-[

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

misiooo

Post #2 Ocena: 0

2008-12-09 21:21:47 (16 lat temu)

misiooo

Posty: 34

Mężczyzna

Z nami od: 27-04-2008

Skąd: Northampton

Nie jestem specjalista w temacie, ale nie rozumie jak Bank moze naliczyc kare za niezaplacony Direct Debit???????????
Jezeli nawet Sky z jakiegos powodu uzyl twoich danych i zalozyl direct debit za jakas usluge i zostala pobrana jakas kwota to wszystko jest OK. Nalezy wyjasnic tylko:
1 Czy wysylalas jakiekolwiek pismo które pozwale aby Sky uruchomil direct debit na twoim koncie??? Jesli nie to wyjasnienia ze Sky-em
2 CZy mialas srodki na koncie kiedy direct debit byl pobierany - jesli nie to byc moze 38F to kara za przekroczenie stanu konta (overdraft)
Moglo zaistniec kilka sytuacji ale tej opisanej przez ciebie nie rozumie....

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #3 Ocena: 0

2008-12-09 21:33:33 (16 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Pasikonik

Post #4 Ocena: 0

2008-12-09 21:33:39 (16 lat temu)

Pasikonik

Posty: 80

Kobieta

Z nami od: 09-12-2008

juz wyjasniam: konto bylo przeznaczona do zamkniecia, wiec byly na nim 2 funty, dlatego nic nie sciagneli a wciaz chcieli, a dane malzonka podawane byly podczas sprzedarzy, bez kamer na stoisku Sky'a wiec nie do podwazenia..co robic..?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #5 Ocena: 0

2008-12-09 21:42:20 (16 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Pasikonik

Post #6 Ocena: 0

2008-12-09 21:45:15 (16 lat temu)

Pasikonik

Posty: 80

Kobieta

Z nami od: 09-12-2008

no wlasnie, poniewaz pierwsza platnosc tzw administracyjna oplata instalacyjna byla placona karta przy podpisaniu umowy ze sky'em, a placacym bylam ja..no wlasnie to jest takie poplatane a odpowiedzialnosci nie chce nikt poniesc..a 5*38F wciaz czeka na zaplacenie..masakra jakas, swieta tuz tuz, na telewizor patrzyc nie moge..:-(:-|:-[

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #7 Ocena: 0

2008-12-09 21:51:34 (16 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Pasikonik

Post #8 Ocena: 0

2008-12-09 21:58:15 (16 lat temu)

Pasikonik

Posty: 80

Kobieta

Z nami od: 09-12-2008

bardzo dziekuje i gratuluje racjonalnego myslenia: wedlug Ciebie zatem, kiedy placisz (np w ramach zrobienia prezentu osobie bliskiej) za instalacje , ale opate mc - jako direct debit - ustawiasz na konto wspolmazlonka , czyli tak jak sobie zaplanowali to ludzie wczesniej, Sky ma prawo 5 razy zadac oplaty mc i to nie z tego nr konta z ktorego nalezy ? no super, bo ja sie z tym nie zgadzam, tym bardziej, jesli podajemy inny nr konta do DD. i bank tez nawet Ci pisma ma prawa nie wyslac, ze ktos Ci sciaga w ramach DD 5 razy platnosc i bank Ci naliczyl juz kare, ktora musisz szybko zaplacic??
i gdzie tu logika????

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

vitek

Post #9 Ocena: 0

2008-12-09 22:15:54 (16 lat temu)

vitek

Posty: 3922

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 19-06-2007

Skąd: Yorkshire

Prawdopodobnie sytuacja wygląda tak że wziełeś sky tv a potem straciłeś pracę albo z innego powodu popadłeś w problemy finansowe i nie jesteś w stanie płacić abonamentu. W takiej sytuacji trzeba było zadzwonić do sky, powiedzieć im o tym i próbować jakoś się ułożyć i/albo zlikwidować direct debit dzwoniąc do banku. A teraz to niestety d**a
The Mythbuster

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

Richmond

Post #10 Ocena: 0

2008-12-09 22:25:41 (16 lat temu)

Richmond

Posty: 29533

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

A co z direct debit guarantee? Jesli DD zostanie pobrany niezgodnie z umowa to powinnas otrzymac pieniadze z powrotem wlasnie dzieki DD guarantee.

http://www.bacs.co.uk/BACS/Consumers/Direct+Debit/Your+rights/
"The Direct Debit Guarantee

* If the amounts to be paid or the payment dates change, the organisation collecting the payment will notify you normally 10 working days in advance of your account being debited or as otherwise agreed
* If an error is made by the organisation or your bank or building society, you are guaranteed a full and immediate refund from your branch of the amount paid
* You can cancel a Direct Debit at any time by contacting your bank or building society. We also recommend you notify the organisation concerned."

Dostalas w ogole jakies potwierdzenie, ze ustawili ten direct debit? Druga sprawa, ktora poruszyla Pandorka - skad mieli dane Twojego konta? Jesli placilas karta, nawet debetowa to nie podawalas im wcale danych swojego konta.

A moze to nie jest wcale DD tylko np CPA - continuous payment authorization - czyli zgoda na obciazanie karty debetowej.

Duzo niewiadomych. Sprobuj porozmawiac z bankiem o direct debit guarantee i Twoich prawach do zwrotu pieniedzy i napisz skarge/reklamacje o zwrot kar naliczonych za odbicie DD.
Ze Sky masz z kolei do wyjasnienia skad wzieli dane Twojego konta i dlaczego uzyli tego, a nie innego konta.
Najlepiej wszystko zalatwic na pismie. Nie ma innej drogi niz wyjasnienie i zalatwienie tego korespondencyjnie. Musisz tylko znalezc wlasciwe argumenty.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,