MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Problem z starterem Vodafone

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Postów: 12

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

aqqqq123

Post #1 Ocena: 0

2016-05-21 11:16:05 (9 lat temu)

aqqqq123

Posty: 159

Mężczyzna

Z nami od: 21-05-2016

Skąd: Manchester

Witam,

Na wstępie chciałem przywitać wszystkich forumowiczów :)

Mam taki problem. Jestem w PL i kupiłem sobie angielski starter Vodafone, doładowałem konto za 5 funtów. Problem w tym że mogę wykonywać połączenia, jednak nikt nie może do mnie dodzwonić. Za każdym razem jest „Telefon nie odpowiada, proszę spróbować później”

Generalnie troszkę wertowałem, szukałem na internecie co może być przyczyną jednak bezskutecznie.

Próbowałem:
1. Postępować zgodnie z wejdź w menu --> ustawienia --> komunikacja --> sieci telefonii komórkowej --> tryb pracy sieci wybierz tylko gsm

wejdź w menu --> ustawienia --> ustawienia połączeń --> wszystkie połaczenia --> pokaż mój numer wybierz domyślna wartość sieci.


wejdź w menu --> ustawienia --> ustawienia połączeń --> połączenia głosowe -->blokowanie połaczeń --> sprawdź czy nie masz zablokowanych połączeń wychodzących

2. Kontaktowałem się bezpośrednio z operatorem Vodafone. Mówił że miałem pewien „bar” i wymagało to aktywacji żebym jak to określił mógł „get started” :) Niestety to nie pomogło i zasugerowałem panu że może nie działać bo jestem poza UK. Pan aktywował mi roaming (mimo że wcześniej miałem włączony) i mówił że po kilku minutach będzie działać. Oczywiście rozmowa mega uprzejma szkoda że nie wiele mi pomógł :)

Czy ktoś z was miał może podobny przypadek i mógłby pomóc?
Bardzo zależałoby mi żeby na czasie. Naprawdę nie wiem już co zrobić i proszę pomoc.

Dodam jeszcze że telefon mam bez simlocka. Mój model telefonu to Samsung GT-I8200.

Pozdrawiam

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

aqqqq123

Post #2 Ocena: 0

2016-05-21 15:44:05 (9 lat temu)

aqqqq123

Posty: 159

Mężczyzna

Z nami od: 21-05-2016

Skąd: Manchester

Pomoże ktoś ? Dzwonię i dzwonie do Vodafone i jedyne co z tego wynika, to przekazanie rozmowy do następnego konsultanta i słuchanie granie na czekanie. Jedna Pani stwierdziła że mój Vodafone nie działa, ponieważ nie mam telefonu kupionego w UK, troszkę mnie to zszokowało … Nie wiem już co robić, a naprawdę potrzebuje tego nr telefonu. Ewentualnie w ostateczności myślę nad kupnem starteru i doładowania O2, tylko że to znowu jest 100 zł w plecy… :(

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #3 Ocena: 0

2016-05-21 15:50:38 (9 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

aqqqq123

Post #4 Ocena: 0

2016-05-21 17:00:55 (9 lat temu)

aqqqq123

Posty: 159

Mężczyzna

Z nami od: 21-05-2016

Skąd: Manchester

Niestety to również nie pomogło. Kurcze nie chce specjalnie nowego telefonu kupować. Mam też drugi telefon troszkę starszy, który był kupiony z UK bez simlocka dawno temu przez allegro od Polaka i tam też nie działa. Cały dzień dziś kontaktowałem się z Vodafonem przez ich Live Chaty, dzwonienie i naprawdę nie wiem już co robić. Mam jeszcze pytanie. Czy może mieć to znaczenie że doładowałem konto za 5 a nie za 10 funtów?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #5 Ocena: 0

2016-05-21 18:26:26 (9 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

aqqqq123

Post #6 Ocena: 0

2016-05-21 18:39:44 (9 lat temu)

aqqqq123

Posty: 159

Mężczyzna

Z nami od: 21-05-2016

Skąd: Manchester

Jeden telefon jest kupiony w PL w X-KOM bez simlocka, drugi z allegro z UK nowy bez simlocka IMEI w porządku.

Pozdrawiam

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

AgentOrange

Post #7 Ocena: 0

2016-05-21 19:35:35 (9 lat temu)

AgentOrange

Posty: 2362

Mężczyzna

Z nami od: 17-05-2015

Skąd: Twickenham

Ale ta karta SIM co ją masz Vodafone to w UK była uruchamiana?
Bo może ona musi być jakoś aktywowana alboco i tylko w sieci rodzimej to działa.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

aqqqq123

Post #8 Ocena: 0

2016-05-21 20:17:22 (9 lat temu)

aqqqq123

Posty: 159

Mężczyzna

Z nami od: 21-05-2016

Skąd: Manchester

Ja ją dopiero pierwszy raz używałem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

pablowarepablo

Post #9 Ocena: 0

2016-05-22 13:25:34 (9 lat temu)

pablowarepablo

Posty: 14

Mężczyzna

Z nami od: 12-05-2016

Skąd: Birmingam

A masz konto online do tego numeru?W niektórych sieciach możesz się zalogować na swój profil przez www i tam jest aktywacja karty sim.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

aqqqq123

Post #10 Ocena: 0

2016-05-22 13:36:18 (9 lat temu)

aqqqq123

Posty: 159

Mężczyzna

Z nami od: 21-05-2016

Skąd: Manchester

Mam aktywowane konto. Najdziwniejsze jest to że rozmawiałem z konsultantami telefonicznie oraz przez LiveChata i sami do końca nie wiedzieli co jest nie tak, bo powinno wszystko działać. Jedna Pani stwierdziła że to dlatego że nie kupiłem telefonu w UK. Rozmawiałem także z jednym Panem który bardzo szczegółowo przyjrzał się sprawie, i powiedział że to prawdopodobnie mogę mieć uszkodzoną kartę SIM, w ramach rekompensaty dodał mi do stanu konta 2,5 funta i powiedział że jak będę w UK to żebym podszedł do salonu i wtedy wymienią mi kartę SIM na nową za darmo.
Szkoda tylko że nie wiele mi to tak naprawdę pomogło.

Z innymi sieciami typu o2, Giffgaff, też są takie problemy że nie można tego "uruchomić" będąc w PL ?

Pozdrawiam

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,