Postów: 11 |
|
---|---|
Lukas1993 | Post #1 Ocena: 0 2018-07-22 13:24:05 (7 lat temu) |
Z nami od: 22-07-2018 Skąd: eastbourne |
Witam, pare miesiecy temu moje konto w lloyds zeszlo 24 funty na minus. Nie spłaciłem tego do tego czasu a teraz gdy probuje sie zalogowac to wyskakuje taki bład : 1400004 : We’re sorry but Internet Banking is currently unavailable. Please try again later.
Gdy logowałem sie pozniej na konto to nie były doliczane zadne kary tylko było ciagle tyle samo na minusie ( te dwadziescia kilka funtow ). Moje pytanie to czy kiedy konto zejdzie na minus kary sa sciagane z konta i widac to po zalogowaniu czy gromadza sie one gdzies i nie sa sciagane od razu z konta? |
ZlotaPerla | Post #2 Ocena: 0 2018-07-22 14:06:13 (7 lat temu) |
Konto usunięte |
Skoro konto jest na minusie, to z czego ma się ten minus ściągnąć - listownie dostaniesz wyliczenie wszystkich opłat za ten minus - jednorazowa kara za overdraft + odsetki od kwoty - to trzeba zapłacić samemu.
Na przyszłość ustaw sobie jakiś limit na overdraft. |
Richmond | Post #3 Ocena: 0 2018-07-22 14:46:50 (7 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Spora szansa, ze konto Ci zamkneli i wyslali do windykacji, jesli nie splaciles minusowego stanu przez iles miesiecy. Zadzwon do banku i zapytaj sie o to.
Karty naliczaja na koniec miesiaca i dodaja w nastepnym. Carpe diem.
|
Lukas1993 | Post #4 Ocena: 0 2018-07-22 15:09:35 (7 lat temu) |
Z nami od: 22-07-2018 Skąd: eastbourne |
Czytałem dzis rano ze w listopadzie zdjeli kary za overdraft w lloydsie tylko nie wiem czy to dotyczy tylko tych co moga miec overdraft czy wszystkich.
|
ZlotaPerla | Post #5 Ocena: 0 2018-07-22 15:35:47 (7 lat temu) |
Konto usunięte |
Cytat: 2018-07-22 15:09:35, Lukas1993 napisał(a): Czytałem dzis rano ze w listopadzie zdjeli kary za overdraft w lloydsie tylko nie wiem czy to dotyczy tylko tych co moga miec overdraft czy wszystkich. "These fees apply to Planned Overdrafts. The daily overdraft fee is correct from 02/11/2017 and apply to any amount beyond the fee-free* amount on your Planned Overdraft. If you use a Planned Overdraft of £1,200 on your Classic Account, then we'll charge you a daily overdraft fee of £1.71." |
|
|
Lukas1993 | Post #6 Ocena: 0 2018-07-22 15:39:22 (7 lat temu) |
Z nami od: 22-07-2018 Skąd: eastbourne |
No to mam lipe, ile moglo mi naliczyc od lutego?
|
pantiktak | Post #7 Ocena: 0 2018-07-22 15:55:38 (7 lat temu) |
Z nami od: 15-11-2010 Skąd: Southampton |
a wie ktoś czy warte zachodu jest staranie sie o jakiś zwrot za takie kary właśnie ? mi wydzwania jakaś firma z manchasteru że moga dla mnie coś tam odzyskać, wysłali mi nawet papiery do wypełnienia i odsłania, że nie pobierają zadncych opłat na początku
|
Richmond | Post #8 Ocena: 0 2018-07-22 17:04:02 (7 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
A dlaczego bank mialby zwracac Ci pieniadze za kare? Pewnie dzwonia w sprawie tzw. PPI albo innych oplat sprzed lat, a nie swiezych spraw.
Carpe diem.
|
pantiktak | Post #9 Ocena: 0 2018-07-22 17:26:20 (7 lat temu) |
Z nami od: 15-11-2010 Skąd: Southampton |
pewnie tak zastanawiam się jak mnie znaleźli, i czy to ma sens
|
ZlotaPerla | Post #10 Ocena: 0 2018-07-22 17:43:58 (7 lat temu) |
Konto usunięte |
Cytat: 2018-07-22 17:26:20, pantiktak napisał(a): pewnie tak zastanawiam się jak mnie znaleźli, i czy to ma sens To się nazywa cold phone - dzwonią do każdego na całej kuli ziemskiej, kto kiedykolwiek udostępnił swój numer telefonu. Obecnie w ramach ochrony praw osobistych takie telefony powinny być już nielegalne, ale who cares? Dzwonią w sprawach PPI, Car Insurance Claim, Bank fraud card use, Private insurance itp. |