MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Nieuczciwy mechanik

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Postów: 12

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

iwona4321

Post #1 Ocena: 0

2009-08-27 08:18:36 (16 lat temu)

iwona4321

Posty: 174

Kobieta

Z nami od: 01-08-2007

Witam
Mam problem z mechanikiem Naprawialam samochod w kwocie ok. 300f Po naprawie obiecal mi faktury, ale a to wakacje a to byl zajety i minely juz 2 miesiace ja faktur, rachunkow nie odebrala. Dzwonilam a on mi powiedzial ze nie pamieta moze wydawal a zreszta minelo juz 2 miesiace wiec nie musi juz ich miec.Faktury odbiera sie po transakcji. Wiem jestem tego swiadoma, ale skoro czesci samochodowe zostaly przez niego zakupiony i u niego zamontowane to musi miec jakis slad w dokumentach warsztatu i moge chyba poprosic o jakis odpis. Kolejny problem to jezeli wydal niby komus faktury to powinien miec potwierdzenie odbioru na kopii.Jak sie go pytalam to na zamontowane czesci jest 12 miesiecy gwaracji wiec musi przez przynajmniej 12 miesiecy takowe faktury trzymac w biurze?-MAM RACJE. PROSZE O WASZE OPINIE. Czy w warsztacie samochodowym powinna znajdowac sie tzw. ksiazka skarg i zazelen, czy w Anglii funkcjonuje cos takiego jak federacja, rzecznik praw konsumenta i jak to sie wlasciwie nazywa. Czy jezeli bede chciala skierowac do wlasciciela warsztau oficjalna skarge a wlasciciel jest Polakiem w jakim jezyku powinnam to zrobic i jaka droga, np. listowna za potwierdzeniem odbioru? Dziekuje za wszelkie rady i sugestie Pozdrawiam
in

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Adam61

Post #2 Ocena: 0

2009-08-27 08:44:40 (16 lat temu)

Adam61

Posty: 72

Mężczyzna

Z nami od: 19-07-2009

Skąd: Gravesend

tutaj jest nieco inaczej ,w Polsce sa instytucje ktore bronia praw konsumentow,tutaj pozostaje Tobie prawnik, a na przyszlosc korzystaj ze sprawdzonych ,i polecanych warsztatow

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

kinga-ska

Post #3 Ocena: 0

2009-08-27 09:14:23 (16 lat temu)

kinga-ska

Posty: 16

Kobieta

Z nami od: 01-08-2008

Skąd: Londyn

Witaj,
przede wszystkim nie dawaj pieniedzy jesli w zamian nie dostajesz potwierdzenia zaplaty. jak nie daje faktury to ty nie dajesz pieniedzy- prosta zasada.
Przykro mi, ze musialas(es) sie nauczyc na bledach. Moj chlopak jest prawnikiem spytam sie go o rade. Napisze pozniej.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

iwona4321

Post #4 Ocena: 0

2009-08-27 12:52:16 (16 lat temu)

iwona4321

Posty: 174

Kobieta

Z nami od: 01-08-2007

Dziekuje, podziekuj rowniez ode mnie swojemu chlopakowi. Pozdrawiam:-)
in

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #5 Ocena: 0

2009-08-27 17:03:06 (16 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

tez jest tutaj (uk) coś takiego jak federacja konsumentów, nazwy nie pamiętam, poczekaj chwile albo pogrzeb w archiwum bo było nie raz poruszane. i działa tak sprawnie że zazwyczaj wystarcza jeden telefon, a wy myślicie ze te bezproblemowe zwrot i wymiany towarów a nie jak w Polsce miesięczne oczekiwanie na ewentualne załatwienie sprawy, to tutejsi handlowcy tak z dobrego serca?
nic z tego, po prostu mają bat nad sobą.
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

iwona4321

Post #6 Ocena: 0

2009-09-05 12:04:45 (16 lat temu)

iwona4321

Posty: 174

Kobieta

Z nami od: 01-08-2007

Mam prosbe jak by ci sie przypomniala nazwa i numer telefonu wrzuc na formmu Szukalam i nie udalo sie,;-) a naprawde mi zalezy zeby pokazac jak szanuje sie klijentow Dzikuje;-)
in

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

mocarella

Post #7 Ocena: 0

2009-09-05 12:31:00 (16 lat temu)

mocarella

Posty: 1000

Kobieta

Z nami od: 04-06-2009

Skąd: UK

Cytat:

2009-08-27 08:18:36, iwona4321 napisał(a):
Czy jezeli bede chciala skierowac do wlasciciela warsztau oficjalna skarge a wlasciciel jest Polakiem w jakim jezyku powinnam to zrobic i jaka droga, np. listowna za potwierdzeniem odbioru? Dziekuje za wszelkie rady i sugestie Pozdrawiam


jestesmy w UK, tak wiec jest to retoryczne pytanie;-)
jakby wlasciciel byl z Chin, tez bys go zaskarzyla po chinsku?:-]:-]:-]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

iwona4321

Post #8 Ocena: 0

2009-09-05 12:35:26 (16 lat temu)

iwona4321

Posty: 174

Kobieta

Z nami od: 01-08-2007

nie ma wyjatku od reguly:-(
in

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

virus_v8

Post #9 Ocena: 0

2009-09-05 12:56:29 (16 lat temu)

virus_v8

Posty: 115

Mężczyzna

Z nami od: 16-08-2009

Skąd: Tutejszy

Wedlog mnie powinnas to zrobic po angielsku,jestesmy w anglii to mowmy po angielsku.

Idz do cab, powinni Cie gdzies skierowac.
A mechanik pewnie wcisnol ci jakies uzywane czesci, albo kupil i nie chce pokazac faktor, bo zaplacil za nie polowe taniej
Za wolno, sprobuj jeszcze raz...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

virus_v8

Post #10 Ocena: 0

2009-09-05 13:11:42 (16 lat temu)

virus_v8

Posty: 115

Mężczyzna

Z nami od: 16-08-2009

Skąd: Tutejszy

Znalazlem taka stronke mysle to jest to czego szukasz:


http://www.ncf.info/index.htm

[ Ostatnio edytowany przez: virus_v8 05-09-2009 13:13 ]

Za wolno, sprobuj jeszcze raz...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,