Postów: 12 |
odpowiedz | nowy temat | Regulamin |
iwona4321 |
Post #1 Ocena: 0 2009-08-27 08:18:36 (16 lat temu) |
 Posty: 174
Z nami od: 01-08-2007 |
Witam
Mam problem z mechanikiem Naprawialam samochod w kwocie ok. 300f Po naprawie obiecal mi faktury, ale a to wakacje a to byl zajety i minely juz 2 miesiace ja faktur, rachunkow nie odebrala. Dzwonilam a on mi powiedzial ze nie pamieta moze wydawal a zreszta minelo juz 2 miesiace wiec nie musi juz ich miec.Faktury odbiera sie po transakcji. Wiem jestem tego swiadoma, ale skoro czesci samochodowe zostaly przez niego zakupiony i u niego zamontowane to musi miec jakis slad w dokumentach warsztatu i moge chyba poprosic o jakis odpis. Kolejny problem to jezeli wydal niby komus faktury to powinien miec potwierdzenie odbioru na kopii.Jak sie go pytalam to na zamontowane czesci jest 12 miesiecy gwaracji wiec musi przez przynajmniej 12 miesiecy takowe faktury trzymac w biurze?-MAM RACJE. PROSZE O WASZE OPINIE. Czy w warsztacie samochodowym powinna znajdowac sie tzw. ksiazka skarg i zazelen, czy w Anglii funkcjonuje cos takiego jak federacja, rzecznik praw konsumenta i jak to sie wlasciwie nazywa. Czy jezeli bede chciala skierowac do wlasciciela warsztau oficjalna skarge a wlasciciel jest Polakiem w jakim jezyku powinnam to zrobic i jaka droga, np. listowna za potwierdzeniem odbioru? Dziekuje za wszelkie rady i sugestie Pozdrawiam in
|
 
|
 |
|
|
Adam61 |
Post #2 Ocena: 0 2009-08-27 08:44:40 (16 lat temu) |
 Posty: 72
Z nami od: 19-07-2009 Skąd: Gravesend |
tutaj jest nieco inaczej ,w Polsce sa instytucje ktore bronia praw konsumentow,tutaj pozostaje Tobie prawnik, a na przyszlosc korzystaj ze sprawdzonych ,i polecanych warsztatow
|
 
|
 |
|
kinga-ska |
Post #3 Ocena: 0 2009-08-27 09:14:23 (16 lat temu) |
 Posty: 16
Z nami od: 01-08-2008 Skąd: Londyn |
Witaj,
przede wszystkim nie dawaj pieniedzy jesli w zamian nie dostajesz potwierdzenia zaplaty. jak nie daje faktury to ty nie dajesz pieniedzy- prosta zasada.
Przykro mi, ze musialas(es) sie nauczyc na bledach. Moj chlopak jest prawnikiem spytam sie go o rade. Napisze pozniej.
|
 
|
 |
|
iwona4321 |
Post #4 Ocena: 0 2009-08-27 12:52:16 (16 lat temu) |
 Posty: 174
Z nami od: 01-08-2007 |
Dziekuje, podziekuj rowniez ode mnie swojemu chlopakowi. Pozdrawiam  in
|
 
|
 |
|
krakn |
Post #5 Ocena: 0 2009-08-27 17:03:06 (16 lat temu) |
 Posty: 40201
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
tez jest tutaj (uk) coś takiego jak federacja konsumentów, nazwy nie pamiętam, poczekaj chwile albo pogrzeb w archiwum bo było nie raz poruszane. i działa tak sprawnie że zazwyczaj wystarcza jeden telefon, a wy myślicie ze te bezproblemowe zwrot i wymiany towarów a nie jak w Polsce miesięczne oczekiwanie na ewentualne załatwienie sprawy, to tutejsi handlowcy tak z dobrego serca?
nic z tego, po prostu mają bat nad sobą. Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
 
|
   
|
|
|
iwona4321 |
Post #6 Ocena: 0 2009-09-05 12:04:45 (16 lat temu) |
 Posty: 174
Z nami od: 01-08-2007 |
Mam prosbe jak by ci sie przypomniala nazwa i numer telefonu wrzuc na formmu Szukalam i nie udalo sie,  a naprawde mi zalezy zeby pokazac jak szanuje sie klijentow Dzikuje  in
|
 
|
 |
|
mocarella |
Post #7 Ocena: 0 2009-09-05 12:31:00 (16 lat temu) |
 Posty: 1000
Z nami od: 04-06-2009 Skąd: UK |
Cytat:
2009-08-27 08:18:36, iwona4321 napisał(a):
Czy jezeli bede chciala skierowac do wlasciciela warsztau oficjalna skarge a wlasciciel jest Polakiem w jakim jezyku powinnam to zrobic i jaka droga, np. listowna za potwierdzeniem odbioru? Dziekuje za wszelkie rady i sugestie Pozdrawiam
jestesmy w UK, tak wiec jest to retoryczne pytanie
jakby wlasciciel byl z Chin, tez bys go zaskarzyla po chinsku? ![:-] :-]](modules/Forum/images/smiles/lol.gif ) ![:-] :-]](modules/Forum/images/smiles/lol.gif )
|
 
|
 |
|
iwona4321 |
Post #8 Ocena: 0 2009-09-05 12:35:26 (16 lat temu) |
 Posty: 174
Z nami od: 01-08-2007 |
nie ma wyjatku od reguly  in
|
 
|
 |
|
virus_v8 |
Post #9 Ocena: 0 2009-09-05 12:56:29 (16 lat temu) |
 Posty: 115
Z nami od: 16-08-2009 Skąd: Tutejszy |
Wedlog mnie powinnas to zrobic po angielsku,jestesmy w anglii to mowmy po angielsku.
Idz do cab, powinni Cie gdzies skierowac.
A mechanik pewnie wcisnol ci jakies uzywane czesci, albo kupil i nie chce pokazac faktor, bo zaplacil za nie polowe taniej Za wolno, sprobuj jeszcze raz...
|
 
|
 |
|
virus_v8 |
Post #10 Ocena: 0 2009-09-05 13:11:42 (16 lat temu) |
 Posty: 115
Z nami od: 16-08-2009 Skąd: Tutejszy |
Znalazlem taka stronke mysle to jest to czego szukasz:
http://www.ncf.info/index.htm [ Ostatnio edytowany przez: virus_v8 05-09-2009 13:13 ] Za wolno, sprobuj jeszcze raz...
|
 
|
 |
|