Około tygodnia temu zamówiłam kuriera z tejze firmy na nastepna srode aby dostarczyl mi paczke z PL do UK.Pan poinformowal mnie ze dostawa potrwa 2 dni także dostane ja na piątek.W związku z tym ze zbliza się okres świąteczny to poprosilam rodzicow aby miedzy innymi kupili mi troche wedlin w hermetycznych opakowaniach skoro czas dostarczenia nie jest zbyt dlugi.
Wydawalo mi się ze wszystko jest w jak najlepszym porzadku do dnia przed planowanym odbiorem paczki gdzie postanowilam zadzwonic aby przypomniec i potwierdzic kuriera no i wtedy zaczely się schody.Pan zaczal cos niejasno tłumaczyć ze nie może się skontaktowac z kierowca w Polsce ale da mi znac jak najszybciej jeśli się czegos nie dowie.Po paru godzinnym oczekiwaniu na telefon z informacja postanowilam ja zadzwonic.Pan przepraszal mnie ze nie mogl mi oddzwonic bo miał jakies tam spotkanie itp.Ale przejdzmy do sedna… Co do paczki to powiedział ze może być odebrana w piątek lub w poniedziałek a dostarczona zostanie do mnie w nastepny czwartek albo żebym poszukala sobie innego kuriera.Ale ze to nie jest na 100% i żebym z niecierpliwością czekala na wiadomość od niego wiec… czekalam.I znowuz nie doczekalam się zadnej informacji wiec na drugi dzien czyli w srode kiedy to miala byc paczka odebrana od moich rodzicow zadzwonilam po raz kolejny.I wtedy Pan już potwierdzil ze w jakis niewyjaśnionych okolicznościach moje dane nie zostaly przekazane do kierowcy w Polsce i niestety nic się nie da zrobic, ewentualnie moja paczka może zostac dostarczona do mnie dopiero po tygodniu.Strasznie bylam rozwscieczona i zawiedziona takim przebiegiem sprawy ponieważ wedlina już zostala kupiona za która zapłaciłam około 200 zl i jeśli zdecydowałabym się na proponowane rozwiązanie to prawdopodobnie to co by do mnie dojechalo nie nadawaloby się już do spozycia.Nie wspomne również o zaplacie za usługę kurierska.Poczulam się oszukana i taka bezsilna ze nic nie mogłam zrobic no i oczywiście musiałam zrezygnowac z tejze usługi traca już zainwestowane pieniadze na zakup wedliny.Nie wspomne również o bezcelowym oczekiwaniu mojego taty na kuriera który celowo wziął dzien wolny z pracy.
Moim zdanie firmy jak XXX nie powinny mieć racji bytu ponieważ nie podchodza do klienta powaznie i traktuja go bez należytego szacunku.Nawet w takim przypadku gdzie wina definitywnie lezy po stronie przewoznika firma nie była mi w stanie zaproponowac zadnej rekompensaty ani wziąć odpowiedzialności za swoje bledy.Nie polecam i radze omijac szerokim lukiem!!!
