Postów: 11 |
|
---|---|
Permanentny | Post #1 Ocena: 0 2019-04-07 11:59:39 (6 lat temu) |
Z nami od: 23-10-2017 Skąd: London |
Witam, chciałbym zapytać jak obliczyć urlop pracując na casualu, ponieważ pracowałem w firmie od początku grudnia do 28 marca, w tym czasie wybrałem 7 dni urlopu, za który mi zapłacili, przy odejsciu zostało mi odtrącone 8,8h urlopu, czyli ponad 1 dzień (7.75h liczone jako 1 dzień pracy). Wyczytałem, że za przepracowany miesiąc należy mi się 2 dni urlopu, więc jeżeli dobrze liczę powinni mi zapłacić za 1 dzień więcej + to co mi odtrącili, jednak nie jestem pewien czy mam rację. Czy jeżeli pracowałem przykładowo po 5-7h dziennie (okres zimowy) to ma to wpływ na obliczanie urlopu ? Mam iść do firmy czy odjeli to słusznie ?
Dziekuje za pomoc |
ZlotaPerla1 | Post #2 Ocena: 0 2019-04-07 12:10:07 (6 lat temu) |
Konto usunięte |
Cytat: 2019-04-07 11:59:39, Permanentny napisał(a): Wyczytałem, że za przepracowany miesiąc należy mi się 2 dni urlopu, Wyczytałeś to w swoim kontrakcie? Trzech nas w jednym ciele: Anioł, Diabeł i JA
|
Permanentny | Post #3 Ocena: 0 2019-04-07 12:11:40 (6 lat temu) |
Z nami od: 23-10-2017 Skąd: London |
Nie, w internecie oraz ludzie których pytałem mówili 2, 2.3, 2.5 więc liczyłem po najmniejszej
|
andypolo | Post #4 Ocena: 0 2019-04-07 13:15:20 (6 lat temu) |
Z nami od: 27-03-2010 Skąd: C-L-S |
Tu masz kalkulator jak wyliczyć godzinu urlopu według przepracowanych godzin
Można też to wyliczyć z zarobionej kwoty. |
gosian | Post #5 Ocena: 0 2019-04-07 13:17:39 (6 lat temu) |
Z nami od: 06-09-2007 Skąd: z domku.... |
Na każdym payslips powinno być wyszczególnione ile urlopu masz wypracowane, ile wybrane itd
Dożyliśmy takich czasów, w których ucisza się mądrych ludzi, żeby to co mówią nie obraziło głupców.
|
|
|
Wielim | Post #6 Ocena: 0 2019-04-07 13:28:29 (6 lat temu) |
Z nami od: 03-09-2013 Skąd: Londyn |
https://www.gov.uk/calculate-your-holiday-entitlement/y
[ Ostatnio edytowany przez: Wielim 07-04-2019 13:28 ] |
darraj | Post #7 Ocena: 0 2019-04-07 14:53:50 (6 lat temu) |
Konto usunięte |
Cytat: 2019-04-07 13:17:39, gosian napisał(a): Na każdym payslips powinno być wyszczególnione ile urlopu masz wypracowane, ile wybrane itd Na wszystkich? Raczej bardzo rzadko.Przykłady: ![]() payslip 1 payslip Dodam, że w moim przypadku żadna firma/agencja nie wystawiła payslip'a z takimi danymi(urlop). [ Ostatnio edytowany przez: darraj 07-04-2019 14:59 ] "We're all mad here" Mad Hatter
|
andyopole | Post #8 Ocena: 0 2019-04-07 15:03:47 (6 lat temu) |
Z nami od: 20-09-2008 Skąd: Oregon |
Pracowałem w kilku firmach w UK i też nie przypominam sobie urlopowych adnotacji na payslipach.
|
gosian | Post #9 Ocena: 0 2019-04-07 16:17:45 (6 lat temu) |
Z nami od: 06-09-2007 Skąd: z domku.... |
No ja mam, więc myslalam że to norma. Przepraszam za wprowadzenie w błąd.
Dożyliśmy takich czasów, w których ucisza się mądrych ludzi, żeby to co mówią nie obraziło głupców.
|
Wielim | Post #10 Ocena: 0 2019-04-07 16:53:46 (6 lat temu) |
Z nami od: 03-09-2013 Skąd: Londyn |
Ja na payslipie zawsze miałem ile dni urlopu wybrałem i ile mi zostało , payslip był raz na 4 tygodnie
|