
Postów: 52 |
|
---|---|
anneczka | Post #1 Ocena: 0 2012-07-29 18:48:43 (13 lat temu) |
Z nami od: 20-09-2007 Skąd: Staffordshire |
Problem jak w temacie, szukałam po forach ale nie znalazłam tego konkretnego przypadku. Wczoraj facet podłączył mi virgina, telefon hula internet przez kabel hula, laptop potrafi połaczyć się z siecią ale już nie łaczy z internetem.... Wie ktoś jak rozwiązać ten problem???? Grzebie, szukam ale nic nie pomaga, dziękuję
W czym Ja kuleje TY możesz być ASEM.....i na odwrót
![]() |
ParaDox | Post #2 Ocena: 0 2012-07-29 20:09:24 (13 lat temu) |
Z nami od: 18-03-2004 Skąd: Londyn |
Improving your Super Hub's wireless signal
a 100% dziala to inny router a Hub zaminiec tylko na modem Fixing the crap WIFI on the Virgin Media SuperHub nie ma gorszego routera od superhub ![]() All truth passes through three stages: First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as self-evident
|
SonnyBoy | Post #3 Ocena: 0 2012-07-29 20:29:56 (13 lat temu) |
Z nami od: 15-10-2007 Skąd: Manchester |
Cytat: 2012-07-29 20:09:24, ParaDox napisał(a): Improving your Super Hub's wireless signal a 100% dziala to inny router a Hub zaminiec tylko na modem Fixing the crap WIFI on the Virgin Media SuperHub nie ma gorszego routera od superhub ![]() Dokładnie jak pisze kolega. Miałem podobny problem. |
Post #4 Ocena: 0 2012-07-29 20:58:30 (13 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
colne844 | Post #5 Ocena: 0 2012-07-29 21:48:26 (13 lat temu) |
Z nami od: 21-07-2007 |
hei mialem tez sam problem ale pan z virgin zrobil mi konfiguracja komputer ruter i teraz smiga ze od roku nie mialem takiego netu popros o to aby ci go ustawili on to sam robi powodzenia a teraz mam necik jak ogien he he
|
|
|
colne844 | Post #6 Ocena: 0 2012-07-29 21:50:34 (13 lat temu) |
Z nami od: 21-07-2007 |
potrzebujesz pomocy daj znac
|
alfer74 | Post #7 Ocena: 0 2012-07-29 21:51:57 (13 lat temu) |
Z nami od: 29-05-2009 Skąd: londyn |
trzeba zmienic kilka ustawien w setupie routera i bedzie wszystko ok. U mnie tez rozlaczalo co jakis czas WIFI i trzeba bylo restartowac router, chociaz to tez nie zawsze pomagalo.
Inna sprawa, ze przez wewnetrzna antene routery Super Hub maja strasznie slaby zasieg. Najlepiej zadzwonic do ich customer service i poprosic o pomoc. W razie czego sluze pomoca, mozemy porownac setup i ustawic tak jak u mnie jest. inzynier elektronik, specjalizuje sie w telefonii komorkowej, naprawiam i pomagam rozwiazywac wszelkie zwiazane z nia problemy - 07756957744
|
Post #8 Ocena: 0 2012-07-29 22:02:48 (13 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
kamelka2286 | Post #9 Ocena: 0 2012-07-29 22:07:32 (13 lat temu) |
Z nami od: 18-08-2009 Skąd: Hounslow |
Witam mógłbym prosić o setup alfter74,ponieważ u mnie występuje ten sam problem,a żeby było wszystko ok muszę miec ustawiony na 5GHZ a niestety nie wszystkie laptopy sciągaja taki sygnał.
|
Skomplikowany | Post #10 Ocena: 0 2012-07-30 21:08:16 (13 lat temu) |
Z nami od: 30-12-2011 Skąd: West Yorkshire |
Podłączę się i ja.
Miałem taki sam problem z Virginem, ponieważ nie potrafili nic z tym zrobić zmieniłem operatora na TalkTalk i sytuacja pozostała bez zmian, nieraz kilka razy dziennie muszę resetować ruter i już mnie powoli szlag trafia. Zaznaczam że po kablu hula, telefon hula, nawet kiedyś sprawdzali mi podłączenie i wszystko okazało się dobrze. Może ktoś potrafi mi coś doradzić? |