Postów: 29 |
|
---|---|
Xgutti | Post #1 Ocena: 0 2017-09-27 00:20:06 (8 lat temu) |
Z nami od: 28-06-2006 |
Witam, wysłałem paczkę Royal Mail do Polski rejestrowaną. Następnego dnia po wysyłce paczka była już na Heathrow w centrali Royal Mail skąd jak głosi komunikat została wysłana do GLS Polska skąd miała trafić do mnie. Lecz niestety to jest ostatni wpis gdzie jest przesyłka. Mija już tydzień a przesyłki wciąż brak. Dzwonikem do Royal Mail to twierdzą że przesyłkę przekazali GLS a GLS twierdzi że żadnej przesyłki o tym numerze Royal Mail im nie przekazał. Miał ktoś z was podobny przypadek i jak się zakończył?
|
violettaphotogr | Post #2 Ocena: 0 2017-09-27 08:23:23 (8 lat temu) |
Z nami od: 21-01-2014 Skąd: ... |
Twoja przesylka nie zaginela w RM. Zaginela w GLS Polska. Tak zlodziejska firma powinna zostac wyparta z rynku przez brak klienteli.
Kradna paczki ubezpieczone na tysiace zlotych, od lipca do dzis walcze o rekompensate za paczke, o ktorej sluch zaginal w Strykowie. Nigdy wiecej GLS - ZLODZIEJE Ty skladasz reklamacje do Royal Mail i to oni zwroca Ci koszty (jezeli posiadasz rachunki na zakup zawartosci paczki). Powodzenia #Violujemy
|
Xgutti | Post #3 Ocena: 0 2017-09-27 08:38:35 (8 lat temu) |
Z nami od: 28-06-2006 |
Z moich informacji które zdobyłem to przesyłki wysłane jako rejestrowane z Royal Mail trafiają do sortowni w GLS w Niemczech skąd następnie do sortowni w GLS w Polsce. Gdyby trafiły do sortowni w Niemczech to po zeskanowniu numeru przesyłki automatycznie wskakuje w system śledzenia przesyłem a niestety nic takiego nie nastąpiło. Paczkę rejestrowaną wysłałem 18 września a zwykły list 20 września. List wczoraj 26 września otrzymałem a paczki nigdzie nie ma w żadnym systemie śledzenia przesyłek. I najlepsze w tym wszystkim jest to że Royal twierdzi że przekazał im paczkę a GLS twierdzi że nie przekazał.
|
Post #4 Ocena: 0 2017-09-27 09:15:42 (8 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Xgutti | Post #5 Ocena: 0 2017-09-27 09:49:52 (8 lat temu) |
Z nami od: 28-06-2006 |
Najgorsze jest to ze w przesyłce był telefon za 450 funtów
![]() |
|
|
Adacymru | Post #6 Ocena: 0 2017-09-27 11:35:38 (8 lat temu) |
Konto usunięte |
Ty masz usluge z RM i nie wybierales sam posrednika wiec RM jest odpowiedzialna. Skladaj reklamacje.
Ada
|
Richmond | Post #7 Ocena: 0 2017-09-27 14:12:35 (8 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Ale nie wydaje mi sie, zebys dostal te 450 funtow z powrotem za telefon, bo max jest 250 jak wykupisz dodatkowe ubezpieczenie.
https://personal.help.royalmail.com/app/answers/detail/a_id/323/~/available-compensation-for-lost-or-damaged-international-items-posted-using Carpe diem.
|
Xgutti | Post #8 Ocena: 0 2017-09-27 14:19:17 (8 lat temu) |
Z nami od: 28-06-2006 |
Ubezpieczenie zostało wykupione ale mimo wszystko wolałbym aby paczka z telefonem się odnalazła niż abym czekał trzy miesiące na 250 funtów.
|
pszczola36 | Post #9 Ocena: 0 2017-09-27 14:57:02 (8 lat temu) |
Z nami od: 21-06-2008 Skąd: Nottingham |
Skoro tam był telefon to już sam sobie odpowiedziałeś dlaczego paczka zginęła. A reklamacje zawsze składa się tam gdzie wysłałeś. Ciebie nie interesuje kto pośredniczy. RM z tobą się rozliczy a potem sam będzie dochodził co i jak.
|
Xgutti | Post #10 Ocena: 0 2017-09-27 15:13:45 (8 lat temu) |
Z nami od: 28-06-2006 |
Kupiłem wiele telefonów w życiu przez internet czy to w Polsce czy to z stanów i nigdy puki co nie było problemu z przesyłką aż do teraz. Sprzedawca z stanów wysłał mi telefon w zeszły wtorek a już w piątek po południu był w Warszawie w urzędzie celnym. 19 września wysłany z Los Angeles i 22 był już w Warszawie a ten wysłany 18 w UK i dziś już jest 27 września i ślad po nim zaginął. Ostatnie info to 19/09/19 AM ON ITS WAY TO GLS POLAND
|