MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Odwołany lot Ryanair

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 3 z 17 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 ... 15 | 16 | 17 ] - Skocz do strony

Str 3 z 17

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Marcin_sailor

Post #1 Ocena: 0

2019-12-23 11:14:41 (5 lat temu)

Marcin_sailor

Posty: 2

Mężczyzna

Z nami od: 23-12-2019

Skąd: High Wycombe

korzystałem już dwukrotnie z firm pomagających uzyskać odszkodowanie od linii lotniczych. raz z easyjet i raz z ryanairem. w obu przypadkach najpierw dostalem odmowe z lini, a potem z firmaudalo się uzyskać odszkodowanie. także warto próbować, chociaż czasem to trwa. z easyjet czekałem na kasę ponad rok...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

karina440

Post #2 Ocena: 0

2020-03-17 23:33:15 (5 lat temu)

karina440

Posty: 546

Kobieta

Z nami od: 20-03-2012

Skąd: A-i-M

Jak wiele innych, tak i moje loty do PL zostaly odwolane (24 i 29 marca), ale czy tylko ja mam problem z przeslaniem wniosku o refund?
Gdy z pola moich rezerwacji klikam w zwrot kosztow, zaznaczam pasazerow i przechodze dalej, system wyswietla mi monit iz nastapil problem ze zwrotem i proponuje przeslac wniosek bezposrednio do dzialu obslugi klienta. Gdy to robie, po przetworzeniu formularza system informuje iz numer rezerwacji jest nieprawidlowy. Kilkakrotnie wpisywalam go recznie, kopiowalam tez bezposrednio z maila potwierdzajacego rezerwacje, jednak bez rezultatu, nie mam wiec mozliwosci wystapic o zwrot kosztow.
Domyslam sie, ze moze byc to celowe dzialanie linii, ale czy rzeczywiscie nie mam szans na ich zwrot? Dodam, ze nie mialam ubezpieczenia podroznego.

Jeszcze jedna kwestia – kolezanka powiedziala, ze wszystkie platnosci karta kredytowa daja mozliwosc odzyskania pieniedzy od kredytodawcy wlasnie, a oni je sobie pozniej sciagaja. Troche wierzyc mi sie w to nie chce. Sprawdzilam T&C mojej karty, nie widze tam zadnej wzmianki na ten temat.
W życiu jestem niewidzialnym obojętnym momentem, lecz dla Ciebie i z Tobą, jestem szczęśliwą chwilą...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Wielim

Post #3 Ocena: 0

2020-03-18 00:09:48 (5 lat temu)

Wielim

Posty: 7578

Mężczyzna

Z nami od: 03-09-2013

Skąd: Londyn

System Ryanaira I innych linii lotniczych nie wytrzymuje od nawału wniosków . Ludzie dużo o tym piszą na Facebooku . Zapisz się do grupy "Ryanair kupię sprzedam oddam bilet" czy jakoś tak i tam poczytaj co inni piszą i ewentualnie zadań pytanie tam , jest dużo pomocnych informacji

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

karina440

Post #4 Ocena: 0

2020-03-18 00:49:01 (5 lat temu)

karina440

Posty: 546

Kobieta

Z nami od: 20-03-2012

Skąd: A-i-M

Dziekuje Wielim *THUMBS UP*
Poczytalam troche komentarzy na stronie tej grupy, skorzystalam z porady zeby mimo informacji o zlym numerze rezerwacji caly czas odswiezac obrazek pod formularzem i wysylac do skutku. Udalo mi sie po kilkunastu probach :-)
W życiu jestem niewidzialnym obojętnym momentem, lecz dla Ciebie i z Tobą, jestem szczęśliwą chwilą...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

karjo1

Post #5 Ocena: 0

2020-04-21 11:12:05 (5 lat temu)

karjo1

Posty: 21199

Mężczyzna

Z nami od: 01-06-2008

A propos powyzszego i Ryanair i EasyJet z uporem forsuja opcje voucher, mimo, ze we wnioskach wyraznie podany wybor zwrotu kosztow na konto.
Kontakt mailowy nie dziala, chyba, ze cos mi umknelo.
Telefony tez nie bardzo.
Tylko przez bank?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Wielim

Post #6 Ocena: 0

2020-04-21 12:26:21 (5 lat temu)

Wielim

Posty: 7578

Mężczyzna

Z nami od: 03-09-2013

Skąd: Londyn

Z Ryanairem udało mi się skontaktować na czacie tydzień temu ale niewiele mi pomógł

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #7 Ocena: 0

2020-04-21 13:09:01 (5 lat temu)

Richmond

Posty: 29531

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

EasyJet zgodzil sie na zwroty gotowkowe, byl o tym wczoraj artykul. Mozna ponownie skladac wnioski o zwroty na ich stronie, ale jest to dosc ukryte.

https://www.easyjet.com/en/policy/coronavirus/online-support/q0

1. Change your flight
2. Choose a voucher
3. Other options - tu trzeba kliknac

A potem na nastepnej stronie, znowu jest to ukryte i jest to ostatnia opcja na stronie:
"We understand that you may prefer a refund. To apply for a refund you'll need to fill in our refund application form"

https://www.thisismoney.co.uk/money/holidays/article-8236561/EasyJet-offering-travellers-online-refunds-U-turn-customer-complaints.html
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Wielim

Post #8 Ocena: 0

2020-04-21 13:27:04 (5 lat temu)

Wielim

Posty: 7578

Mężczyzna

Z nami od: 03-09-2013

Skąd: Londyn

Ryanair też niby dawno się zgodził ale ludzie w grupie na Facebooku nie zobaczyli jeszcze pieniędzy

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #9 Ocena: 0

2020-04-21 13:28:41 (5 lat temu)

Richmond

Posty: 29531

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

EasyJet mowil cos o 90 dniach. Jak pisalam w innym temacie, ja dostalam pieniadze od British Airways dwa dni po telefonie do nich, ze chce zwrot.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

karjo1

Post #10 Ocena: 0

2020-04-21 13:40:55 (5 lat temu)

karjo1

Posty: 21199

Mężczyzna

Z nami od: 01-06-2008

Dzieki piekne :)

Ryanair niby oferuje zwrot po przeterminowaniu niewykorzystanego vouchera i po zakonczeniu pandemii.
A to moze trwac...
No nic pozyjemy, zobaczymy. W razie czego strata niewielka, bo bilety tanie byly, pod konkretna impreze.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 3 z 17 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 ... 15 | 16 | 17 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,