Str 3 z 17 |
|
---|---|
Marcin_sailor | Post #1 Ocena: 0 2019-12-23 11:14:41 (5 lat temu) |
Z nami od: 23-12-2019 Skąd: High Wycombe |
korzystałem już dwukrotnie z firm pomagających uzyskać odszkodowanie od linii lotniczych. raz z easyjet i raz z ryanairem. w obu przypadkach najpierw dostalem odmowe z lini, a potem z firmaudalo się uzyskać odszkodowanie. także warto próbować, chociaż czasem to trwa. z easyjet czekałem na kasę ponad rok...
|
karina440 | Post #2 Ocena: 0 2020-03-17 23:33:15 (5 lat temu) |
Z nami od: 20-03-2012 Skąd: A-i-M |
Jak wiele innych, tak i moje loty do PL zostaly odwolane (24 i 29 marca), ale czy tylko ja mam problem z przeslaniem wniosku o refund?
Gdy z pola moich rezerwacji klikam w zwrot kosztow, zaznaczam pasazerow i przechodze dalej, system wyswietla mi monit iz nastapil problem ze zwrotem i proponuje przeslac wniosek bezposrednio do dzialu obslugi klienta. Gdy to robie, po przetworzeniu formularza system informuje iz numer rezerwacji jest nieprawidlowy. Kilkakrotnie wpisywalam go recznie, kopiowalam tez bezposrednio z maila potwierdzajacego rezerwacje, jednak bez rezultatu, nie mam wiec mozliwosci wystapic o zwrot kosztow. Domyslam sie, ze moze byc to celowe dzialanie linii, ale czy rzeczywiscie nie mam szans na ich zwrot? Dodam, ze nie mialam ubezpieczenia podroznego. Jeszcze jedna kwestia – kolezanka powiedziala, ze wszystkie platnosci karta kredytowa daja mozliwosc odzyskania pieniedzy od kredytodawcy wlasnie, a oni je sobie pozniej sciagaja. Troche wierzyc mi sie w to nie chce. Sprawdzilam T&C mojej karty, nie widze tam zadnej wzmianki na ten temat. W życiu jestem niewidzialnym obojętnym momentem, lecz
dla Ciebie i z Tobą, jestem szczęśliwą chwilą...
|
Wielim | Post #3 Ocena: 0 2020-03-18 00:09:48 (5 lat temu) |
Z nami od: 03-09-2013 Skąd: Londyn |
System Ryanaira I innych linii lotniczych nie wytrzymuje od nawału wniosków . Ludzie dużo o tym piszą na Facebooku . Zapisz się do grupy "Ryanair kupię sprzedam oddam bilet" czy jakoś tak i tam poczytaj co inni piszą i ewentualnie zadań pytanie tam , jest dużo pomocnych informacji
|
karina440 | Post #4 Ocena: 0 2020-03-18 00:49:01 (5 lat temu) |
Z nami od: 20-03-2012 Skąd: A-i-M |
Dziekuje Wielim
![]() Poczytalam troche komentarzy na stronie tej grupy, skorzystalam z porady zeby mimo informacji o zlym numerze rezerwacji caly czas odswiezac obrazek pod formularzem i wysylac do skutku. Udalo mi sie po kilkunastu probach ![]() W życiu jestem niewidzialnym obojętnym momentem, lecz
dla Ciebie i z Tobą, jestem szczęśliwą chwilą...
|
karjo1 | Post #5 Ocena: 0 2020-04-21 11:12:05 (5 lat temu) |
Z nami od: 01-06-2008 |
A propos powyzszego i Ryanair i EasyJet z uporem forsuja opcje voucher, mimo, ze we wnioskach wyraznie podany wybor zwrotu kosztow na konto.
Kontakt mailowy nie dziala, chyba, ze cos mi umknelo. Telefony tez nie bardzo. Tylko przez bank? |
|
|
Wielim | Post #6 Ocena: 0 2020-04-21 12:26:21 (5 lat temu) |
Z nami od: 03-09-2013 Skąd: Londyn |
Z Ryanairem udało mi się skontaktować na czacie tydzień temu ale niewiele mi pomógł
|
Richmond | Post #7 Ocena: 0 2020-04-21 13:09:01 (5 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
EasyJet zgodzil sie na zwroty gotowkowe, byl o tym wczoraj artykul. Mozna ponownie skladac wnioski o zwroty na ich stronie, ale jest to dosc ukryte.
https://www.easyjet.com/en/policy/coronavirus/online-support/q0 1. Change your flight 2. Choose a voucher 3. Other options - tu trzeba kliknac A potem na nastepnej stronie, znowu jest to ukryte i jest to ostatnia opcja na stronie: "We understand that you may prefer a refund. To apply for a refund you'll need to fill in our refund application form" https://www.thisismoney.co.uk/money/holidays/article-8236561/EasyJet-offering-travellers-online-refunds-U-turn-customer-complaints.html Carpe diem.
|
Wielim | Post #8 Ocena: 0 2020-04-21 13:27:04 (5 lat temu) |
Z nami od: 03-09-2013 Skąd: Londyn |
Ryanair też niby dawno się zgodził ale ludzie w grupie na Facebooku nie zobaczyli jeszcze pieniędzy
|
Richmond | Post #9 Ocena: 0 2020-04-21 13:28:41 (5 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
EasyJet mowil cos o 90 dniach. Jak pisalam w innym temacie, ja dostalam pieniadze od British Airways dwa dni po telefonie do nich, ze chce zwrot.
Carpe diem.
|
karjo1 | Post #10 Ocena: 0 2020-04-21 13:40:55 (5 lat temu) |
Z nami od: 01-06-2008 |
Dzieki piekne
![]() Ryanair niby oferuje zwrot po przeterminowaniu niewykorzystanego vouchera i po zakonczeniu pandemii. A to moze trwac... No nic pozyjemy, zobaczymy. W razie czego strata niewielka, bo bilety tanie byly, pod konkretna impreze. |