Postów: 12 |
|
---|---|
stanislawski | Post #1 Ocena: 0 2022-03-26 21:42:15 (3 lata temu) |
Z nami od: 10-04-2008 Skąd: Narnia |
Problem jest taki. Wchodzę na stronę Ryanaira, loguję się i klikam moje rezerwacje. Nie ma nic.
A mam dwie, jedną już po odprawie. Wchodzę więć w link "nie widzisz swojej rezerwacji?" To domaga się numeru rezerwacji. Jednego nawet nie znam (mail zniknął). Drugi znam, wpisuję i klikam "znajdź moją rezerwację" - i nic się nie dzieje. Strona się nie zmienia. Czy ktoś miał podobny problem? --- Dodam, że nie mogę zalogować się aplikacji. Ta durnowato odpowiada, że błędny jest email lub password (nie jest). |
Maat17 | Post #2 Ocena: 0 2022-03-26 22:08:30 (3 lata temu) |
Z nami od: 18-02-2021 Skąd: New Kingdom |
Cytat: 2022-03-26 21:42:15, stanislawski napisał(a): Czy ktoś miał podobny problem? Taaa.... Ja kilka lat temu. Odprawili mnie na lotnisku. Oczywiscie trzeba bylo zaplacic odpowiednio. ![]() |
stanislawski | Post #3 Ocena: 0 2022-03-26 22:11:58 (3 lata temu) |
Z nami od: 10-04-2008 Skąd: Narnia |
No chyba nie ten problem.
Zapłaciłeś? Za to, że ich serwis "zgubił" twoją rezerwację? |
Emeryt56 | Post #4 Ocena: 0 2022-03-26 22:58:13 (3 lata temu) |
Z nami od: 15-01-2018 Skąd: Montreal (Bristol) |
Cytat: 2022-03-26 22:11:58, stanislawski napisał(a): No chyba nie ten problem. Zapłaciłeś? Za to, że ich serwis "zgubił" twoją rezerwację? Może zacznij od wyczyszczenia "ciasteczek", bo z jakiegoś tam powodu system może Cię widzi jako inną osobę. |
stanislawski | Post #5 Ocena: 0 2022-03-26 23:07:49 (3 lata temu) |
Z nami od: 10-04-2008 Skąd: Narnia |
Cytat: 2022-03-26 22:58:13, Emeryt56 napisał(a): Cytat: 2022-03-26 22:11:58, stanislawski napisał(a): No chyba nie ten problem. Zapłaciłeś? Za to, że ich serwis "zgubił" twoją rezerwację? Może zacznij od wyczyszczenia "ciasteczek", bo z jakiegoś tam powodu system może Cię widzi jako inną osobę. Może zacząłem. |
|
|
jaroona | Post #6 Ocena: +1 2022-03-26 23:22:57 (3 lata temu) |
Z nami od: 28-01-2009 Skąd: Dartford |
Mam identyczną sytuację- bilety kupione 10 min temu. Na mailu potwierdzenie ale w "moje rezerwacje" Ryanair nie ma nic. Tak jak piszesz- nawet "wyszukiwarka" po wpisaniu nr rezerwacji nic nie znalazła. Kupowane dwa bilety ,jeden mail w skrzynce odbiorczej, drugi w skrzynce śmieci
|
Richmond | Post #7 Ocena: 0 2022-03-26 23:41:52 (3 lata temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Może mają awarię systemu i stąd problemy z odnalezieniem rezerwacji.
Carpe diem.
|
karjo1 | Post #8 Ocena: 0 2022-03-27 10:38:17 (3 lata temu) |
Z nami od: 01-06-2008 |
Tak dobrze im wyszly zmiany i update sprzed paru dni
![]() |
stanislawski | Post #9 Ocena: 0 2022-03-27 12:11:15 (3 lata temu) |
Z nami od: 10-04-2008 Skąd: Narnia |
Cytat: 2022-03-26 23:41:52, Richmond napisał(a): Może mają awarię systemu i stąd problemy z odnalezieniem rezerwacji. To niech się gnoje "pucują" przed klientami. Co ma zrobić ktoś, kto ma lot dziś lub jutro i chce się odprawić? --- "Wiszę" na telefonie i jestem 75. w kolejce do czatu. Ale może pojadę na lotnisko i zrobię awanturę. |
stanislawski | Post #10 Ocena: 0 2022-03-27 12:57:15 (3 lata temu) |
Z nami od: 10-04-2008 Skąd: Narnia |
Cytat: 2022-03-26 23:22:57, jaroona napisał(a): Mam identyczną sytuację- bilety kupione 10 min temu. Na mailu potwierdzenie ale w "moje rezerwacje" Ryanair nie ma nic. Tak jak piszesz- nawet "wyszukiwarka" po wpisaniu nr rezerwacji nic nie znalazła. Kupowane dwa bilety ,jeden mail w skrzynce odbiorczej, drugi w skrzynce śmieci Użyj tego linku, aby się odprawić. Wejdź jako gość. https://www.ryanair.com/pl/pl/lp/check-in Mają k...y awarię. O której nie informują. I nie wiedzą kiedy ją usuną. |