MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Pierwszy motocykl do 125cc

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 4 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 ] - Skocz do strony

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

ChrisCov

Post #1 Ocena: 0

2012-05-12 15:35:44 (13 lat temu)

ChrisCov

Mężczyzna

Z nami od: 18-12-2008

Mam mieszane myśli, czy powinienem kupić sobie motocykl. Chciałem zaoszczędzić trochę pieniędzy na dojazdach do pracy (2 x 12,5 mili), ale z tego co widzę, to po dodaniu kosztów ubezpieczenia motocykla, oraz jego kosztu w ratach, inwestycja wychodzi tak "średnio" opłacalnie.

i. Motocykl
Chciałem kupić coś do dojazdu do pracy. Nie znam się na motocyklach, przeglądnąłem kilka stron i podoba mi się Honda CBF125, która niby jest bardzo ekonomiczna (160 MPG). Podoba mi się też Yamaha YBR125, ale nie ma ona owiewki. Koszt ich jest podobny. Wszedłem na stronę Kawasaki, lecz tam nie było motocykli o interesującej mnie pojemności.
Nie jestem uwiązany do żadnego motocykla, więc możecie mi polecić zupełnie inne. Zaletą Hondy jest możliwość rozłożenia płatności na 3 lata przy 0% APR.

ii. Wymagane akcesoria
W salonie Hondy mieli w ofercie taki pakiet startowy - kask, kombinezon i rękawice za 160 funtów. Gdybym chciał lepsze spodnie, to musiałbym dopłacić 40 funtów. Myślę, że dałoby się to kupić taniej, ale musiałbym wiedzieć gdzie.
Osobną sprawą jest zamknięcie. Mieli gruby łańcuch HD chain Solo Secure za 40 funtów lub Thatcham za 70 funtów. Sprzedawca powiedział, że w przypadku używania tego ostatniego niektóre firmy mogą mi zaoferować tańsze ubezpieczenie.

iii. Prawo jazdy
Mam polskie prawo jazdy kategorii B i wygląda na to, że muszę zrobić CBT test. Chcą za niego 125 funtów, lecz myślę, że można byłoby taniej, tylko nie wiem gdzie. Mieszkam w Coventry.

iv. Ubezpieczenie