po przeniesieniu pakietów z starego domu do nowego całego BT,internet,telefon w nowym domu zaczęły się problemy z internetem..jest bardzo wolny ledwo dochodzi 50Mb/s a upload ok.7Mb/s(pakiet 76Mb/17Mb). Internet prawie codziennie się wyłącza dzwoniłem do BT w pierwszym tygodniu i powiedziałem o problemie powiedzieli abym wszystkie kabelki sprawdził itp-zrobiłem to i nadal był problem więc powiedzieli,że sprawdzą to i zadzwonią następnego dnia o umówionej godzinie mówiono mi to 4 razy i NIE zadzwonili 4 razy !. Dzwoniłem dalej do nich i nadal abym sprawdzał kabelki,szybkość na stronie BT i nic...Aż w końcu za 10(dosłownie tyle razy dzwoniłem jak nie więcej) razem zadzwoniłem,że chcę zrezygnować z umowy internetu ponieważ jest zbyt wolny/zbyt często się rozłącza pierwsza Pani powiedziała mi,że rezygnacja będzie KOSZTOWAĆ 30F sobie pomyślałem a niech mają te 30F i się zgodziłem Pani mnie przekierowała do innego działu i ktoś inny powiedział mi,że będzie to kosztować OD 130F albo 150F(już nie pamiętam ile) chyba mnie przełączyli na najgorsza Panią w ogóle mnie nie słuchała tylko mówiła swoje i tyle aż w końcu powiedziałem okay,bye i tyle.. z nią nie dało się rozmawiać. Nie będę tyle płacił za nic..za ich winę.
Może ktoś pomoże w jaki sposób mogę zrezygnować z tego internetu nie płacąc za to aż tyle?.
Pozdrawiam
