MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Rezygnacja z BT-problemy

 

Postów: 6

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

PatLPL

Post #1 Ocena: 0

2014-11-18 23:52:37 (10 lat temu)

PatLPL

Posty: 5

Mężczyzna

Z nami od: 09-07-2014

Skąd: Merseyside

Hej,

po przeniesieniu pakietów z starego domu do nowego całego BT,internet,telefon w nowym domu zaczęły się problemy z internetem..jest bardzo wolny ledwo dochodzi 50Mb/s a upload ok.7Mb/s(pakiet 76Mb/17Mb). Internet prawie codziennie się wyłącza dzwoniłem do BT w pierwszym tygodniu i powiedziałem o problemie powiedzieli abym wszystkie kabelki sprawdził itp-zrobiłem to i nadal był problem więc powiedzieli,że sprawdzą to i zadzwonią następnego dnia o umówionej godzinie mówiono mi to 4 razy i NIE zadzwonili 4 razy !. Dzwoniłem dalej do nich i nadal abym sprawdzał kabelki,szybkość na stronie BT i nic...Aż w końcu za 10(dosłownie tyle razy dzwoniłem jak nie więcej) razem zadzwoniłem,że chcę zrezygnować z umowy internetu ponieważ jest zbyt wolny/zbyt często się rozłącza pierwsza Pani powiedziała mi,że rezygnacja będzie KOSZTOWAĆ 30F sobie pomyślałem a niech mają te 30F i się zgodziłem Pani mnie przekierowała do innego działu i ktoś inny powiedział mi,że będzie to kosztować OD 130F albo 150F(już nie pamiętam ile) chyba mnie przełączyli na najgorsza Panią w ogóle mnie nie słuchała tylko mówiła swoje i tyle aż w końcu powiedziałem okay,bye i tyle.. z nią nie dało się rozmawiać. Nie będę tyle płacił za nic..za ich winę.

Może ktoś pomoże w jaki sposób mogę zrezygnować z tego internetu nie płacąc za to aż tyle?.

Pozdrawiam*THUMBS UP*

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

tomaszzet

Post #2 Ocena: +1

2014-11-19 00:11:30 (10 lat temu)

tomaszzet

Posty: 7976

Mężczyzna

Z nami od: 09-05-2010

Skąd: South Yorkshire

Nie wywiązują się z umowy.
Kilka zrzutów ekranu z kiepskimi wynikami testu prędkosci w różnych porach dnia.

W umowie prędkosć masz zapewne okresloną jako "up to"

Zadzwoń jeszcze raz i zapowiedz, że nagrywasz rozmowę i chcesz rozmawiać z kims kto wie o czym mówi. Ma sprawdzić historię Twojego claima, która jest dostępna na jego kompie i wyspiewać kiedy będzie sprawa załatwiona. Możliwe, że pod nowym adresem nie mają dostatecznie szybkiego łącza.

[ Ostatnio edytowany przez: tomaszzet 19-11-2014 00:14 ]

Polityczny inaczej. Czytam w radiu bajki dla dzieci.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #3 Ocena: +1

2014-11-19 07:50:54 (10 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

Możliwe że masz kiepskie kable, bałagan w studzience, źle skręcone kable w gniazdku.

Jak przyjdzie technik do naprawy to koszt 120 funtów za każdą wizytę.

A często bywa że i po 2 wizytach niewiele jest lepiej.

Niestety linie telefoniczne w tym kraju są często jeszcze w gorszym stanie niż w Polsce 10 lat temu.

Też się z nimi kiedyś uzeralem, niby nowe osiedle, w centrum Londynu, a taki bałagan że nie dość że w każdym pokoju było podłączenie do innego operatora, to na końcu Virgin i bt byli na jednej linii.

Naprawiali, Naprawiali a i tak miałem takie efekty specjalne jak u ciebie.

Ostatecznie wziąłem światłowodowy Virgin i skończyły się problemy
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

krakn

Post #4 Ocena: +1

2014-11-19 07:54:55 (10 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

Zawsze pytaj o nazwisko 2 razy z kim rozmawiasz.

Ew możesz poszukać adresu gdzie bt nie ma kabli i powiedzieć im że tam się wyprowadzasz.
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

Post #5 Ocena: 0

2014-11-19 08:15:04 (10 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

PatLPL

Post #6 Ocena: 0

2014-11-19 08:29:52 (10 lat temu)

PatLPL

Posty: 5

Mężczyzna

Z nami od: 09-07-2014

Skąd: Merseyside

@tomaszzet
A co mam z tymi screenami zrobić ?.Owszem w umowie jest napisane DO jak chyba u wszystkich dostawców na starym adresie miałem bardzo dobry internet nigdy nie miałem problemów.Rozmawiałem już z działu technicznego i jakimiś inżynierami od BT mówili,że to sprawdzą,ale jest już 3 miesiąc i nadal nic nie zrobili.Pytałem się ich kiedy internet zostanie naprawiony a oni ciągle mówią,że sprawdzą ten problem i oddzwonią(nigdy nie oddzwaniają). Ja przed przeprowadzką sprawdzałem jaki tutaj mogę mieć internet i pokazało,że mogę zostać przy obecnym pakiecie.

@krakn
nie mam kiepskich kabli sprawdzałem od tych od BT i kupiłem inne z ebay'a i nic się nie zmieniło.Odnośnie gniazdka nie wiem jak tam wygląda inżynier był i zmieniał gniazdko i jeszcze za to musiałem zapłacić ponad 100F.Też właśnie chciałbym wziąć Virgin'a tutaj większość ma właśnie Virgin'a a BT może 3 osoby.Ja również mam światłowody bo je robili po mojej przeprowadzce bo się okazało,że wszędzie wokół zrobili tylko tutaj nie zrobili i musiałem czekać z 2tyg.a pisali na stronie,że wszystko OK z adresem...Niby mógłbym tak zrobić tylko skąd mam wiedzieć gdzie nie ma BT a jakby powiedzieli,że przeprowadza kable? :P.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #7 Ocena: +1

2014-11-19 08:41:08 (10 lat temu)

Richmond

Posty: 29531

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Mysle, ze musisz doprowadzic sprawe do konca z BT i zmusic ich do rozwiazania problemu. Jak beda mowic, ze oddzwonia, to nie zgadzaj sie na to, tylko mow, ze chcesz rozmawiac z managerem i chcesz zlozyc skarge. Porozmawiaj z odpowiednim dzialem, a jak trzeba to jeszcze wyslij skarge na pismie.

Nieustepliwosc (ale kulturalna) pomaga. Po prostu za kazdym razem trzeba sie upierac, ze chce sie rozmawiac z managerem. Jak mowia, ze zajety, to mowisz ze poczekasz, itd.

Skoro sporo zaplaciles za przeniesienie, to szkoda by bylo wyrzucic te pieniadze bez walki.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

 

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,