MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Lycamobile i T-mobile - UWAŻAJCIE!

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

Postów: 20

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

bloby00

Post #1 Ocena: 0

2014-01-06 15:07:34 (11 lat temu)

bloby00

Posty: 1493

Mężczyzna

Z nami od: 23-01-2008

Skąd: London

Posiadacie kontrakt w T-Mobile? Setki (czy nawet tysiące) darmowych minut na terenie całej UK?

UWAŻAJCIE

Najprawdopodobniej dzwoniąc na numery telefonów w sieci Lycamobile PŁACICIE dodatkowo. Nawet na Wikipedii jest o tym:
T-Mobile in the United Kingdom charges its customers exclusive of their minutes allowance for calls to United Kingdom Lycamobile/GT Mobile numbers, despite Lycamobile UK being headquartered in London, and using United Kingdom "07"-prefixed numbers issued by Ofcom, in the UK. By contrast, Lycamobile UK does not treat calls to UK T-Mobile customers any differently and calls are charged just as any "07" UK mobile telephone numbers

Dla mnie to oszustwo w biały dzień. Masz plan i setki darmowych minut a tutaj jakieś dodatkowe comiesięczne opłaty. Przecież nie ma możliwości sprawdzać wszystkich rodzai kilkunastu czy kilkudziesięciu numerów zaczynających się od 07... za każdym razem jak człowiek gdzieś dzwoni. Ja rozumiem, że są numery 084.. ale dzwoniąc na 07.. też trzeba płacić?

Ja się mocno zastanowię nad wyjściem z T-Mobile. Branie telefonów w sieci Lycamobile też pewnie nie będzie za rozsądne bo jasno wygląda, że coś z nimi jest nie tak.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #2 Ocena: 0

2014-01-06 15:56:54 (11 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

Lycamobile, nie ma własnej infastruktury, używają wszytkich po trochu, częsc ruchu puszczają siecią internetową.

Najwyraźniej nie dogadali się z T-Mobile, i ten ich traktuje jako obcego operatora pobierając opłatę za roaming.

W niektórych krajach można korzystać z dowolnych nadajników, np gdy tój operator ma słaby zasięg, ale wtedy zostanie ci doliczona opłata za roaming innego operatora.
Tyle że masz wybór, a tu trudno sprawdzać kto z jakiego i na jaki numer dzwoni, tym bardziej że nie jest to zupełnie inna pula.

Faktycznie zdzierstwo.
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

bloby00

Post #3 Ocena: 0

2014-01-06 16:00:46 (11 lat temu)

bloby00

Posty: 1493

Mężczyzna

Z nami od: 23-01-2008

Skąd: London

Lycamobile jest siecią "wirtualną" - taką samą jak jest np Tesco mobile.

Czytałem na forum. Podobno T-Mobile mści się Lycamobile za to, że oni masowo przenieśli się z T-Mobile do innego operatora. Cała sprawa miała miejsce w.... Holandii.

Żadna inna sieć nie pobiera dodatkowych opłat za dzwonienie do Lycamobile... a i sama Lycamobile nie pobiera więcej za dzwonienie do T-Mobile!

Według mnie wina leży głównie po stronie T-Mobile ale dla pewności lepiej unikać też Lycamobile. Ja już wystosowałem list ze skargą do T-Mobile, na razie dla kontraktu biznesowego. Albo niech zaczną Lycamobile wliczać albo powiem im do widzenia (tak też w liście napisałem).

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #4 Ocena: 0

2014-01-06 16:04:06 (11 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #5 Ocena: 0

2014-01-06 16:40:11 (11 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

hehe, wydrukować i pół godziny czytać za każdym razem gdy chcesz zadzwonić :)))

Albo naumieć się na pamięć to "tylko" 71 zestwów numerów, phii pikuś, :))

Durnie
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

Post #6 Ocena: 0

2014-01-06 17:18:22 (11 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

bloby00

Post #7 Ocena: 0

2014-04-25 13:44:14 (11 lat temu)

bloby00

Posty: 1493

Mężczyzna

Z nami od: 23-01-2008

Skąd: London

Mam dość, T-Mobile jest tragiczną siecią.

Wysłałem do nich w styczniu list ze skargą w związku z tymi opłatami Lyca. Nie dostałem żadnej odpowiedzi.... dopóki nie zadzwoniłem do nich kilka dni temu, po czym odpowiedź doszła, na maila bo poprosiłem. Oni nie widzą w niczym problemu bo było "małym drukiem" napisane. Co więcej, sugerują abym zmienił kontrakt na nowy bo nowe kontrakty (ale chyba niektóre) mają wliczoną tą sieć do "all inclusive".

Pomyślałem, że zadzwonię do nich, powiem, dajcie "discretionary" zwrot, coś symbolicznego, to wtedy zapominam o temacie, nie podliczam ile faktycznie wyszło za te koszty, odnawiam z wami kontrakt (który akurat wkrótce się kończy), w dodatku na ten który będzie miał Lyca wliczoną.

NIESTETY - T-Mobile nie chcą mieć starych klientów (od 2006r z nimi). Oni nie mogą mi NIC zwrócić, bo nie czują się winni. Mówię jak do ściany, że ok ale niech pokażą, że cokolwiek im zależy, dadzą śmieszne 20f. Nie, oni tego nie zrobią i jak chcę się wypisać od nich to mogą od razu mnie przełączyć. Nie chodzi już tutaj od te 20f, tylko o symbolizm tego, że im zależy czy też nie! Tym bardziej, że opłat za te Lyca wyszło za wiele miesięcy z pewnością więcej niż 20f.

No niestety, to już przekroczyło mój próg tolerancji. Na inną skargę (komórka ojca) mi T-Mobile jeszcze nie odpisało (dotyczyła innych wyliczeń, które według mnie T-Mobile źle zrobiło). Mają niekompetentnych doradców (inne sprawy) i zupełnie nie zależy im na starych klientach. No nic, wypiszę od nich tą linię biznesową, to samo zrobię z czasem z moją prywatną, z ojca i z dziewczyny. Krótko mówiąc, nie opłaca się być lojalnym dla takiej firmy.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #8 Ocena: 0

2014-04-25 14:20:38 (11 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

Ja mam EE, zasady są te same co T-mobile.
U mnie po prostu NIE DA się zadzwonić do Lyca.

Albo po prostu mi rozłącza połączenie, albo oddzywa się automat że mój abonament nie zawiera połączeń do tego numeru.

Mogę jedynie wysłać sms co najmiej kilkanaście razy już mi sie zdarzyło ze nie mogłem oddzwonić do klienta.
Fakt że jest to niewielka ilość w całej puli rozmów, no ale... za pierwszym razem mnie strasznie WQ co jest grane, bo byłem spóźniony, nie mogłem trafić, bo adres był nowy, w starych fabrykach.

Strasznie durna polityka, tak wielkiej korporacji.

W zasadzie w obecnej sytuacji to bez sensu są te oferty dzwonienia za 1.p
Przecież wystarczy sobie wgrać komunikator z obydwu stron i można rozmawiać a nawet robić sobie Video konferencje przez internet.
Beata tak z Mamą często rozmawia, za pomocą komunikatora google
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

clockwork_orang

Post #9 Ocena: 0

2014-04-25 14:29:39 (11 lat temu)

clockwork_orange

Posty: 10572

Z nami od: 28-06-2007

Cytat:

2014-04-25 13:44:14, bloby00 napisał(a):
Mam dość, T-Mobile jest tragiczną siecią.

Wysłałem do nich w styczniu list ze skargą w związku z tymi opłatami Lyca. Nie dostałem żadnej odpowiedzi.... dopóki nie zadzwoniłem do nich kilka dni temu, po czym odpowiedź doszła, na maila bo poprosiłem. Oni nie widzą w niczym problemu bo było "małym drukiem" napisane. Co więcej, sugerują abym zmienił kontrakt na nowy bo nowe kontrakty (ale chyba niektóre) mają wliczoną tą sieć do "all inclusive".

Pomyślałem, że zadzwonię do nich, powiem, dajcie "discretionary" zwrot, coś symbolicznego, to wtedy zapominam o temacie, nie podliczam ile faktycznie wyszło za te koszty, odnawiam z wami kontrakt (który akurat wkrótce się kończy), w dodatku na ten który będzie miał Lyca wliczoną.

NIESTETY - T-Mobile nie chcą mieć starych klientów (od 2006r z nimi). Oni nie mogą mi NIC zwrócić, bo nie czują się winni. Mówię jak do ściany, że ok ale niech pokażą, że cokolwiek im zależy, dadzą śmieszne 20f. Nie, oni tego nie zrobią i jak chcę się wypisać od nich to mogą od razu mnie przełączyć. Nie chodzi już tutaj od te 20f, tylko o symbolizm tego, że im zależy czy też nie! Tym bardziej, że opłat za te Lyca wyszło za wiele miesięcy z pewnością więcej niż 20f.

No niestety, to już przekroczyło mój próg tolerancji. Na inną skargę (komórka ojca) mi T-Mobile jeszcze nie odpisało (dotyczyła innych wyliczeń, które według mnie T-Mobile źle zrobiło). Mają niekompetentnych doradców (inne sprawy) i zupełnie nie zależy im na starych klientach. No nic, wypiszę od nich tą linię biznesową, to samo zrobię z czasem z moją prywatną, z ojca i z dziewczyny. Krótko mówiąc, nie opłaca się być lojalnym dla takiej firmy.

T-Mobile i Orange wspolnie stworzyly EE, wiec w sumie to im nie zalezy na klientach ze 'starymi' kontraktami i usilnie wciskaja nowe z EE - sam mam kontrakt od kilku lat za smieszne pieniadze i zaczynam sie zastanawiac, czy nie powalczyc z nimi - obcinaja uslugi, dla ktorych podpisalem cyrograf kilka lat temu, a w tej cenie nie znajde gdzie indziej

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

bloby00

Post #10 Ocena: 0

2014-04-28 10:20:20 (11 lat temu)

bloby00

Posty: 1493

Mężczyzna

Z nami od: 23-01-2008

Skąd: London

W ogóle ta cała kwestia tych "non-standard" opłat to jest jakieś jedno wielkie oszustwo. Jakim cudem człowiek ma zapamiętać kilkanaście lub nawet kilkadziesiąt różnych pierwszych numerów, zwłaszcza, że są one nawet takie same jak normalne komórki? Wiadomo, że jak dzwoni się na 0845, czy 0700, czy 0800 to są jakieś inne opłaty. A jak dzwonię 079... to liczę na to, że jest to normalny numer, a jednak nie jest.

Złożyłem właśnie skargę do Ombudsmana ale nie wiem czy cokolwiek pomogą. Chciałbym złożyć do jakiejś innej organizacji ale wiem, że może być to walka z wiatrakami i zapewne jedynie sprawa sądowa by mogła pomóc. No nic, ile mogę to nagłośnię.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 1 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,