MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Stomatolog problem

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

MarcinTakiSobie

Post #1 Ocena: 0

2016-04-30 22:39:07 (9 lat temu)

MarcinTakiSobie

Mężczyzna

Z nami od: 17-04-2016

Od mniej wiecej 1,5 roku lecze zeby na NHS, w sumie przez ten czas 4 zeby (za dwa doplacalem do bialego wypelnienia). Ostatnio meczyly mnie stany podgoraczkowe, bol dziasla etc. poszedlem wiec prywatnie do polskiego dentysty ktory po zrobieniu przeswietlenia byl mocno zdumiony tym co zobaczyl. Twierdzi ze wszystkie zeby 'leczone' przez mojego poprzedniego dentyste sa zrobione zle, wypelnienia nie sa szczelne, powietrze w zebie pod wypelnieniem itp. Nie jestem lekarzem ale patrzac na zdjecie rentgenowskie od razu widac ze cos tam nie gra... Co moge zrobic w takiej sytuacji? Reklamacja? Zgloszenie do jakiejs instutucji ktora nadzoruje prace dentystow? Nie sadze zeby polski dentysta ktory dokonal tego odkrycia chcial mnie naciagnac, sam nawet zaproponowal ze moze lepiej poleciec do Polski i tam uporac sie z tym problemem ze wzgledu na wysokie koszty kanalowego leczenia w UK.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

jermako

Post #2 Ocena: 0

2016-05-01 06:42:49 (9 lat temu)

jermako

Mężczyzna

Z nami od: 13-11-2005

"Hold your horses" jak to mowia tutaj;)

Leczenie kanalowe (ktore,wnioskujac z Twojego opisu,powinienes sobie teraz zafundowac) to na 99% konsekwencja glebokosci ubytku,ktory dentysta zastal 1,5 roku temu a nie powiklanie jego leczenia.
Na Twoim miejscu wrocilbym do pierwszego dentysty i poprosil o kanalowke na NHS za £54
Prawdopodobnie tylko jeden zab z czterech leczonych byl przyczyna bolu.
Pozostale zostaw,bo wydaje mi sie,ze okaze sie za 5-10 lat,ze mimo,ze byly nieszczelne nadal spelniaja swoja funkcje i nie sprawiaja klopotow;)

Do góry stronyOffline

Strona WWWNumer AIMNumer SkypeNumer gadu-gadu

kik1976