MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Studia medyczne po BTEC L3 Science

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

motylek7

Post #1 Ocena: 0

2011-12-06 00:15:37 (13 lat temu)

motylek7

Kobieta

Z nami od: 05-12-2011

Witam,
Do UK przeprowadziłam się jakieś 3 miesiące temu. W Polsce zaczęłam 1 klasę liceum a teraz studiuję BTEC L3 National Diploma in Applied Science.
Po college'u chciałabym studiować medycynę i mam w związku z tym kilka pytań.

Moja nauczycielka powiedziała mi, że od razu po BTEC'u mogę pójść na studia medyczne ale pod warunkiem, że będą poprzedzone tzw. 'foundation degree year' (czy jakoś tak)... Czy to prawda?
Na jakiej podstawie będzie wiadomo jakie mam stopnie z przedmiotów, jeśli nie zdaje się żadnych egzaminów na BTEC'u? Czy muszę jeszcze coś dodatkowo zrobić, zdać itp.?
Czy jeśli jestem wolontariuszką w szpitalu to działa jakoś na moją korzyść przy rozpatrywaniu mojego podania na uniwersytet medyczny?
Czy po ukończeniu college'u mam siebie traktować nadal jako 'international student'? (chodzi mi o to że na większość foundation degree nie przyjmują studentów zza granicy)
Czy to co zaproponowała mi nauczycielka jest rzeczywiście lepsze niż zostanie jeszcze w college'u przez kilka lat i zrobienie potrzebnych A-Levels? (wiadomo, że wolałabym jak najkrótszą drogę ale czy jest ona tak samo dobra?)
Czy ktoś może był w podobnej sytuacji i mógłby mi opowiedzieć co zrobił?

Przeszukałam całkiem sporo forów, stron angielskich szkół itp. ale im więcej tego czytam, tym mniej rozumiem... ;/

Z góry bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi :)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

kaaasia1024

Post #2 Ocena: 0

2011-12-20 22:55:18 (13 lat temu)

kaaasia1024

Kobieta

Z nami od: 23-02-2011